Veelgestelde vragenInstellen en verwerken datafeedArtikel

Wat betekenen de "Problemen met downloaden afbeeldingen" op de Productstatistiekenpagina?

De problemen met downloaden afbeeldingen die kunnen voorkomen op de Productstatistiekenpagina geven een indicatie van het soort problemen die zijn opgetreden tijdens de verwerking van uw afbeeldingen. De volgende foutmeldingen kunnen voorkomen:

- De afbeelding is te klein - de afbeelding is kleiner dan het minimum formaat van 220x220 pixels.

- De afbeelding kon niet worden gedownload - deze foutmelding kan de volgende oorzaken hebben: het bestand is corrupt, er zijn downloadrestricties aanwezig, SSL certificaat fouten, timeout fouten of fouten in de serverinstellingen. Neem contact op met uw technische ondersteuning om deze problemen te verhelpen.

- Geen geldige afbeelding - het bestand is gedownload, maar blijkt geen afbeelding te zijn. De foutmelding kan voorkomen wanneer de afbeeldings-URL naar een HTML pagina of error-pagina verwijst, of wanneer het gedownloadde bestand geen standaard afbeeldingsformaat is (GIF, JPG, JPEG, PNG, BMP of TIF).

- Afbeelding afgekeurd - dit komt voor als de gedownloadde afbeelding geen productafbeelding is, een 'geen afbeelding beschikbaar' afbeelding is, of als de afbeelding in strijd is met auteursrechten of wetgeving.

- Afbeeldingsconversie mislukt - de afbeelding is gedownload maar er zijn fouten opgetreden tijdens het verwerken/schalen. Deze foutmelding kan voorkomen als het bestand corrupt is, niet compleet is, of als het product op de afbeelding te klein is na het schalen van de afbeelding.

Als de problemen zijn opgelost, klik dan op "Alles wissen" knop naast de "Problemen met downloaden afbeeldingen" header. De probleemafbeeldingen zullen dan tijdens de volgende download opnieuw verwerkt worden. Indien u hulp/meer informatie nodig heeft, laat ons dat dan weten op support@shopmania.nl.

Geplaatst in: Instellen en verwerken datafeed, Productafbeeldingen