Veelgestelde vragenInstellen en verwerken datafeedArtikel

Mijn datafeed is afgekeurd. Wat is er mis mee en hoe kan ik dit corrigeren?

Dit zijn een aantal mogelijke oorzaken voor de afkeuring van uw datafeed:

- De ingevoerde URL is niet correct, of leidt naar een pagina die geen geldige datafeed is;
- De velden zijn niet in de juiste volgorde ingevuld in de specificatie van de datafeed.(Categorie | Fabrikant | Model | Winkelcode | Productnaam | Productbeschrijving | Product URL | Productafbeelding URL | Prijs | Valuta);
- Als uw site opgebouwd is met een bepaalde structuur osCommerce/ZenCart/Virtuemart/CsCart/xCart moet u ervoor zorgen dat u het bijbehorende script download en dat u deze op dezelfde locatie bij de andere documenten van de site plaatst;
- Er zijn fouten in de datafeed vanwege de tekens die de rijen moeten afbakenen. Voordat u alle producten in de datafeed zet moet u alle tabs, nieuwe rijen en verticale strepen(|) verwijderen. Voor de osCommerce/ZenCart/Virtuemart/CsCart/xCart scripts, is het probleem al opgelost;
- De datafeed overschrijdt de maximaal toegestane grootte van 20 Mb. U zult de output moeten verkleinen of een Premium account nemen.

Geplaatst in: Instellen en verwerken datafeed