Er zijn verschillende mogelijke oorzaken waaarom uw producten niet in de correcte categorieën worden weergegeven: - U heeft een gratis vermelding. Categorieën van gratis vermeldingen worden automatisch g...
Dit probleem doet zich voor wanneer een categorie waarin u een product heeft geplaatst fout is, of u heeft het product in een te algemene categorie geplaatst, of de productcode of productnaam zijn onjuist of...
In sommige gevallen, is de ShopMania BOT die de automatische detectie van uw codering heeft uitgevoerd verantwoordelijk. Neem contact met ons op per e-mail om dit probleem op te lossen.
Om dit te controleren logt u in op uw ShopMania Dashboard , en gaat u naar de Productstatistieken pagina, waar u alle informatie kunt vinden met betrekking tot de actieve producten en de categorieën waarin...
U hoeft geen nieuw account aan te maken. U kunt meerdere winkels toevoegen en beheren. Het enige wat u hoeft te doen is naar deze pagina toe te gaan https://partner.shopmania.nl/cp.register voor elke nieuwe...
Hoewel de rapporten van het ShopMania systeem en die van andere analytische systemen gelijksoortige informatie geven, moet u zich ervan bewust zijn dat de informatie is gegenereerd vanuit verschillende bronnen...
Op deze pagina worden de beoordelingen die uw winkel van verschillende kopers heeft gekregen geplaatst. Alleen geregistreerde en ingelogde klanten kunnen beoordelingen schrijven. De beoordelingen...
Vermijd het zelf schrijven van beoordelingen voor uw winkel, wij gebruiken een filtering systeem dat dit zal detecteren en zal verwijderen. Om meer positieve beoordelingen te krijgen kunt u proberen...
Beoordelingen die beledigend zijn of die zijn verzonnen zullen worden verwijderd. Ze worden (wanneer mogelijk) ook gefilterd en verwijderd als ze door uzelf zijn gepost of als ze beledigend zijn naar andere...
De statistieken voor de clicks en kosten worden elke paar uur ge-update. De dagtotalen zijn zichtbaar in de statistieken van de volgende dag.
U kunt ze beantwoorden door, in de lijst met reacties die verschijnt in uw account, de bijbehorende link te gebruiken. Voordat u reacties toevoegt kunt u de preview optie gebruiken. Als u het eenmaal heeft...
Producten worden getoond op de site als een resultaat van het filter gebaseerd op individuele ranking. Om de volgorde vast te stellen wordt rekening gehouden met de volgende factoren: - Het soort...
Op dit moment kan er maar één set met facturatiegegevens opgeslagen worden binnen een ShopMania account. Alle winkels in deze account zullen gefactureerd worden op basis van die facturatiegegevens. Als het v...
Om de URL van uw winkelvermelding te wijzigen, kunt u een e-mail sturen naar support@shopmania.nl met daarin het verzoek om de URL te wijzigen van uw oude URL naar uw nieuwe URL. Stuur uw verzoek altijd...